Termék kategóriája: Könyv, Újság»Tudomány»Társadalomtudomány
William L. Rivers - Cleve Mathews: MÉDIAETIKA | Termékkód: 440402 |
|
|
Kiadó: Bagolyvár, 1999
Ajánló: A nyomtatott és az elektronikus sajtó munkásai, de a reklám és a PR-szakemberek is, nap mint nap beleütköznek etikai problémákba. Ahhoz, hogy ezeket képesek legyenek tévedhetetlenül felismerni és hozzáértően kezelni, nem nélkülözhetik a világos irányelveket és mások gyakorlati tapasztalatait. A Médiaetika ezekkel foglalkozik. Joggal számíthat hát mindazok érdeklődésére, akik művelik és tanulják e felelős hivatást, vagy laikusként is felelősséget éreznek a közügyek iránt. A könyv átfogóan és az egyetemi tankönyvekre jellemző igényességgel, mégis mozgalmasan és színesen tárgyalja e fontos és időszerű témát. Elemzi a médiák szerepét a demokratikus társadalomban, a tárgyilagosság problémáját, foglalkozik a tényfeltáró tudósítás, a hírgyűjtés, a hírcsomagolás, a szerkesztői munka etikai vonatkozásaival, és a PR-munka kapcsán kitér a választási kampányok etikai kérdéseire is. Minden fejezet végén feladatok találhatók, amelyek segítik az olvasót, hogy gyakorlatot szerezzen az etikai pr William L. Rivers - Cleve Mathews
Kötés, állapot: Kartonált papír, jó, újszerű. Beltartalom: néhány helyen lévő ceruzás aláhúzás kivételével, újszerű, polcképes állapotú RITKA KÖTET!
Terjedelem: 364 o.
Tömeg: 416 gr.
Szállítási költség: postai díjszabás és a Vevő igénye szerint.
2176_kar
Eladó helye: Magyarország Szabadszentkirály (7951)
Szállítási feltételek: A szállítási költséget a vevő fizeti
Árverés vége: 2015. Márc. 24. 18:15 Termék megtekintve: 542 |